Wednesday, August 11, 2010

:: UJiaN unTuk kU ::

Salam uols..!!
Hari neh aku dapat berita gumbira lagi! salah seorang rakan muka buku (facebook la tuu)aku kompem preggy 5weeks!!Alhamdulillah rezeki awak semua.Sebelom tu aku dpt tau ada dua org lagi rakan muka buku yg sah preggy! waahhh..sronoknya kalian!hari2 aku dpt berita gumbiraa dari member2!Selain tu pulak ada sorang kawan baik aku masa skolah rendah dulu sedang menanti saat2 melahirkan cahayamata pertama.Wahh!! mmg banyak betol berita baik minggu lepas.Berita aku?huhu masih lom ada yg menggumbira kan lagi :( Aku pon taktau laa bila rezeki itu akan berpihak kepadaku pula..Ya Allah! berikanlah rezeki itu dlm masa terdekat ini Ya Allah!! aminnn..

Sebenarnya aku takdelah tension sgt memikirkan hal nih..mcm yg uols nasihatkan aku tula.."sabar byk2!ko baru jer kawen..InsyaAllah nt ada la tu!" atau pun kata2 mcmni "takpelah jgn pikir sgt nt tension pulak..sabar byk2..Rezeki Allah yg tentukan jgn dgr kata2 org" Thanks so much pada kawan2 yg amat memahami diri aku! Aku sayang sgt pada uols semua yg tak jemu memberi kata2 semangat dan peransang supaya aku tak mudah putus asa.Ya!! aku takkan berputus asa utk terus berusaha memiliki zuriat sendiri.Tapi kadangkala dgn kata2 manusia nih bisa membuatkan aku sakit hati + tension + marah + bebai + dan paling tepat aku akan boikot org itu..hahaha contohnnya sudah ada..apakah makcik itu sudah lupa yg rezeki itu Allah tentukan..kita manusia hanya mampu merancang dan terus berusaha dan berdoa!!

Sempena bulan Ramadhan ini..aku berharap agar diberikan rezeki itu..uols pon rajin2 la doakan aku yer!! Alhamdulillah laa aku bersyukur sgt2 dijodohkan dgn seorang suami yg sangat2 memahami keadaan aku.Beliau tak pernah merungut atau pun menunjukkan kesedihan nya di depan aku wlaupun aku tahu yg beliau sangat2 nakkan zuriat! Sorry abg,nampaknya belum rezeki kita..teruskan berusaha! hehe :)Okeylah! semoga berjumpa lagi di lain waktu..salam sayang dari aku utk uols smua..!! daaa~ :)


No comments:

Post a Comment