Thursday, August 19, 2010

mOh gi Klate Lagik!

Salam..time entry nih ditulis aku dh 2hari balik dari klantan,sbenar nye sejak dari awal bulan 7 aritu kami slalu balik klantan,bkn sbb asben aku org klantan yer,tp sbb menziarah org tua asben aku..mertua aku ler tuu yg pegi duk umah abg ipar aku kat Pasir Tumboh,Klantan!sbb nye bapa mertua aku nak kena oprate jantung dia (buat baipas) Alhamdulillah ari ahad lepas ayah dah slamat dibedah dan keadaan dia dh makin stabil.Kami pegi sana ari sabtu pagi sampai la ari selasa tengahari baru bertolak balik ke Parit Buntar.Ya Allah..dah la skang tgh puasa,tak larat nye dok ulang alik dari umah abg ipar aku ke hospital.padahal bkn nye jauh sgt lebeh kurang 15minit jer drive..tp paham2la kena duk sana berjam2.Masa ari nak oprate tu lagi la dari kul8.30 pagi sampai ler ke pukul 6.30ptg baru aku ngan asben balik umah..adoii! leteh jgn ckpla..mengantok suma ada!tapi dah tanggungjwb sbg anak menantu kan..kami kuatkan hati dan kuatkan mata utk menahan mengantok,kakak2 ipar dan abg ipar aku yg lain blik umah tengahari tu sbb besa la..dorang ade anak2 kecik,kami nih takde anak lagi maka nya kami lah yang kena tunggu kat hospital.

Sebenar nye aku nak uplode gambar masa kat sana,tp card reader aku nih taktau la campak ke mana,tak jumpa2..so takbleh la nak masukkan gambar dlm camera aku tu..nt next entry aku letak yer..ade gak gambar2 curi masa dlm wad tu..bese la mna bleh amik gambar dlm tu..tp aku kan ratu camera..aku amik gak curi2..hasil nyaa??hahaha mmg tak terbaek ponn..besa la bila flash kena off..kelam semacam jer gambar..ahh takpelah tak kisah~!!


Ermm..nape ehh bulan2 posa nih rasa malas jer nak update blog..adoii cite byk neh nak kongsi ngan uols..tp takpelah next time okeh! eiii..mata nih dah berat semacam jerrr..perut plak..krukk..krukkk lapar nye..sabar nye!! tak lama dh nk berbuka :)

No comments:

Post a Comment