Friday, January 7, 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2011

Assalammualaikum..
Ya Allah.. dah berapa lama aku tak update blog aku nih..dah meninggi lalang nye..penuh semak samun..adoii itulah sikap aku yang tak bole nak buang..hangat-hangat taik ayam jer..!! tapi pandai pula tahun baru ni nak berazam nak rajin-rajinkan diri update blog..huh!! bleh caya ke???

memandangkan hari ni pun dah 7/1/11..dah seminggu kita di tahun baru,baru la aku ada masa nak update..bukan apa, bizi mengalahkan pengarah syarikat jer..pastu brokben aku pulak buat hal..so tak dapatlah nak online kat umah..hanya di tempat kerja jer.. :( sedehkan..


Seminggu nih banyak sebenarnya aku nak cerita benda-benda yang terjadi..tapi seperti biasa..aku MALAS nak taip..so mana yang aku larat..aku tulis yer.. :) kalau uols semua takmau baca pun takpa..tak paksa..

No comments:

Post a Comment