Friday, June 18, 2010

~ sELamaT PaGi kEnGkaWan ~

haii u ols!! selamat pagi sumer..dah bfast?dah mandi?dah pegi kejer?hohoho sumer dah kan?ahaa..aku pon kat tempat keje la nih,pagi nih sangat2 tidak memuaskan hati btoi!aku dilanda keasmaan pagi2 tadik!adoii sesak nafas,nak tido pon payah!bangun jer pagi tadi,aku drive dari umah bonda ku cabot balik ke umah aku utk amik pam ajaib aku tuh!hehe sape yg ada asma tuh mmg sedia maklom la ngan pam ajaib tu..skali sedut jerr~fuhhh!!legaaa


:: Pagi nih datang skola kena masak nasi lemak plak (GB ler nih soh masak utk makan pas meeting satgi) huhu masak nasi lemak je lerr..sambal nye GB yang buat sendiri ::

L.O.V.E,

- Fika -

2 comments:

  1. tahniah...dah ada blog..
    nnt folo kak lip tau..pastu kita singgah2 blog selalu ekkk..

    ReplyDelete